Obiekt

Tytuł: Edukacja wczesnoszkolna w splocie sprzeczności = Early school education in a tangle of contradictions

Creator:

Kopaczyńska, Iwona

Date:

2021

Resource Type:

artykuł

Contributor:

Bochno, Ewa - red. ; Kopaczyńska, Iwona - red.

Group publication title:

Rocznik Lubuski, 47

Abstract_pl:

Autorka podejmuje rozważania na temat sprzeczności dotyczących trzech zagadnień związanych z edukacją wczesnoszkolną, które można dostrzec w zakresie: poglądów podzielanych przez społeczeństwo na temat edukacji dzieci na etapie wczesnoszkolnym; sposobu rozumienia własnej działalności pedagogicznej; strategii nauczania. Każde z tych zagadnień stanowi swoistą płaszczyznę obserwacji pedagogicznej najmłodszych uczniów i w istotny sposób wpływa na organizację, ewentualne zmiany i procesy zachodzące w jej obszarze.

Abstract:

The author discusses the contradictions regarding three issues related to early school education. They can be observed in the following range: the socially shared views on the education of children in the early school stage;the way the teachers understand their own teaching activity; the strategy of didactic thinking present in the early school education. Each one of these issues is a specific perspective on the educational observation of the youngest pupils and it significantly impacts the organization, possible changes and the process in its field.

Publisher:

Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

oai:zbc.uz.zgora.pl:79710

DOI:

kliknij tutaj, żeby przejść

Pages:

65-78

Source:

Rocznik Lubuski, tom 47, część 1

Language:

pol

Rights:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

Jul 3, 2024

Data dodania obiektu:

Jul 1, 2024

Liczba wyświetleń treści obiektu:

147

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.zbc.uz.zgora.pl/publication/89515

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji