Dzisiejsza szkoła i środki, jakimi ona dysponuje, są dostosowane do możliwościucznia przeciętnego. A przecież w każdej większej społeczności szkolnej istnieje określony odsetek uczniów, którzy nie poddają się normalnym zabiegomdydaktycznym, nie nadążają za programem i wykazują braki w wiadomościach. ; Statystyki światowe podają, że jedno dziecko na sześcioro stale, a jedno na pięcioro co pewien czas w swojej karierze szkolnej potrzebuje specjalistycznej pomocy. Są to tzw. dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
May 22, 2023
Jul 26, 2021
404
https://www.zbc.uz.zgora.pl/publication/65637
| Edition name | Date |
|---|---|
| Sytuacja dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu | May 22, 2023 |
Dział d/s Nauczania i Wychowania Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Zielonej Górze
Landy-Brzezińska, Joanna Słomczyński, Jan - il.
Romanowski, Władysław