Obiekt

Tytuł: O roli samooceny w edukacji językowej - opis warsztatu arteterapeutycznego = On the role of self-esteem in language learning and teaching - description of an art therapy workshop

Autor:

Nieścioruk, Julia

Data wydania:

2025

Typ zasobu:

rozdział w książce

Współtwórca:

Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława - red. nauk.

Tytuł publikacji grupowej:

Osoby z niepełnosprawnościami...

Streszczenie:

W treści artykułu dokonano opisu realizacji projektu arteterapeutycznego, którego głównym celem było wzmocnienie globalnej samooceny uczestników - profesjonalistów biorących udział w Letniej Szkole Arteterapii - wydarzeniu organizowanym cyklicznie przez Stowarzyszenie Artetrapeutów Polskich "Kajros". Wydarzenie to ma charakter naukowo-szkoleniowy i koncentruje się na zapewnieniu wsparcia arteterapeutom w relacjach z innymi uczestnikami warsztatów oraz zaproponowaniu narzędzi, które pomogą im radzić sobie z niską samooceną znajomości języka obcego (angielskiego). Tak więc istotne są działania sprzyjające podniesieniu poziomu tej samooceny. ; Prezentację wskazanych kwestii poprzedzono wyjaśnieniem kluczowych pojęć, jak samoocena (z uwzględnieniem jej sfer) i samoocena w zakresie opanowania języków obcych. Nakreślono także cele warsztatu, opisano grupę osób w nim uczestniczących, jak też metody pracy i wykorzystane media plastyczne. Następnie dokładnie opisano przebieg warsztatu, a domykając opracowanie przedstawiono refleksje końcowe.

Abstract:

The article describes the implementation of an art therapy project which main goal was to strengthen the global self-esteem of participants - professionals taking part in the Summer School of Art Therapy - an event organized periodically by the Polish Art Therapists Association "Kajros." The event is intended to provide a supportive environment for art therapists, fostering positive relationships with their peers and equipping them with tools to enhance their self-esteem regarding their English language proficiency. Consequently, implementing measures to enhance self-esteem proves to be of significant importance. ; Prior to the presentation of the issues mentioned above, an explanation of key concepts was provided, including self-esteem and its relationship to the level of proficiency in foreign language skills. In addition, the objectives of the workshop were outlined, the group of participants was described, as well as the working methods and visual media used. Subsequently, the course of the workshop was described in detail, followed by concluding remarks.

Wydawca:

Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:zbc.uz.zgora.pl:88479

DOI:

kliknij tutaj, żeby przejść

Strony:

97-109

Jezyk:

eng

Prawa do dysponowania publikacją:

Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

4 gru 2025

Data dodania obiektu:

4 gru 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

0

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.zbc.uz.zgora.pl/publication/103171

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji