Poradnik Czas na projekt powstał z myślą o nauczycielach szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy pragną włączyć metodę projektu edukacyjnego d o swojej codziennej praktyki dydaktycznej. Jego celem jest dostarczenie kompleksowego narzędzia wspierającego planowanie, realizację oraz ewaluację projektów edukacyjnych w różnorodnych kontekstach szkolnych. ; Metoda projektu to coś więcej niż narzędzie dydaktyczne - to sposób myślenia o edukacji, który przywraca uczniom podmiotowość, rozwija ich sprawczość i pozwala doświadczyć, że nauka ma sens. W świecie, który nieustannie się zmienia, szkoła również musi być przestrzenią dynamiczną, otwartą na współpracę, dialog i realne działanie. ; Dzięki pracy projektowej uczniowie uczą się nie tylko co wiedzieć, ale jak działać. Rozwijają umiejętności potrzebne w życiu - planowanie, organizację, komunikację, odpowiedzialność, samodzielność. Uczą się współpracować, ale też myśleć krytycznie i twórczo. Z kolei nauczyciel zyskuje szansę, by wyjść poza schemat, budować relacje i być przewodnikiem w procesie odkrywania, a nie jedynie nadawcą treści.
Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Filologii Polskiej
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Jun 30, 2025
Jun 30, 2025
41
https://www.zbc.uz.zgora.pl/publication/100388
| Edition name | Date |
|---|---|
| Metoda projektowa w edukacji - praktyczny przewodnik | Jun 30, 2025 |
Wolanin, Józef Sauter, Wiesław (1905-1996) - red.
Pilipczuk, Halina Rudnicka, Elżbieta Sosulska, Małgorzata Szymańska, Marianna Drzymała, Maria Górka, Leokadia
Pilipczuk, Halina Sosulska, Małgorzata Rudnicka, Elżbieta Szymańska, Marianna Drzymała, Maria Górka, Leokadia
Pilipczuk, Halina Rudnicka, Elżbieta Sosulska, Małgorzata Szymańska, Marianna Drzymała, Maria Górka, Leokadia
Pilipczuk, Halina Rudnicka, Elżbieta Sosulska, Małgorzata Górka, Leokadia Drzymała, Maria Szymańska, Marianna
Pilipczuk, Halina Sosulska, Małgorzata Rudnicka, Elżbieta