Kraków: Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
application/pdf ; application/pdf
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2018-12-17
2011-09-26
113
0
https://www.zbc.uz.zgora.pl/publication/28543
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pomiar satysfakcji i lojalności klientów (dokument dostępny po zalogowaniu tylko dla osób z dysfunkcją wzroku) | 2018-12-17 |
Spodarczyk, Edyta Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.
Murphy, Raymond (1946- )
McCarthy, Michael (1947- ) O'Dell, Felicity (1947- )
Czerwijowski, Faustyn (1873-1944) - oprac.
Nuel, Jean Pierre (1847-1920) Fredericq, Léon
Pietruch-Reizes, Diana - red. Babik, Wiesław (1956- ) - red. Żmigrodzki, Zbigniew (1931- ) - red.
Latham-Koenig, Christina Oxeden, Clive Chomacki, Kate
Latham-Koenig, Christina Oxeden, Clive Chomacki, Kate Hudson, Jane