Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "W opracowaniu przyjęto, że partnerstwo strategiczne, będąc jedną z bardziej dojrzałych form współpracy międzyorganizacyjnej, jest też skuteczną metodą wsparcia działań strategicznych przedsiębiorstw. Zaproponowano w związku z powyższym wykorzystanie go do procesów podnoszenia ich konkurencyjności. Jako cel analiz postawiono zidentyfikowanie i usystematyzowanie kluczowych działań mechanizmu kształtowania konkurencyjności poprzez partnerstwo strategiczne przedsiębiorstw. Dla jego realizacji przeprowadzono przegląd literatury z zakresu teorii organizacji, teorii współpracy, teorii partnerstwa oraz teorii konkurencyjności."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, Vol. 20 (2016)

Adamik, Anna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2016
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji