Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "W odniesieniu do klasy kreatywnej coaching wysuwa swoją alternatywę rozwoju ludzi i ich organizacji, opartą na komunikacji wartości, akceptacji różnorodności i indywidualności, wzmacniania poczucia podmiotowej sprawczości i integralności, przy jednoczesnym poszerzaniu indywidualnej świadomości. W rezultacie wzmacnia to efekt pobudzania kreatywności, co bezpośrednio oddziałuje na rozwój klasy kreatywnej stanowiącej niezbędny element poprawnego funkcjonowania ważnego sektora gospodarki jakim jest przemysł kreatywny."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, Vol. 19 (2015)

Kotylak, Sławomir Michałowska, Mariola Danielak, Wiesław Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2015
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji