Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "Z jednej strony, właściwie niezależnie od branży, wraz z rozwojem e\-commerce dzisiejsi handlarze mają coraz lepsze możliwości prezentowania jak też sprzedawania swoich wyrobów. Z drugiej strony z roku na rok powiększa się grupa osób, które coraz częściej i coraz chętniej decydują się na zakup produktów niestandardowych, unikatowych i najczęściej wytwarzanych ręcznie przez niewielkie firmy lub też przez pojedyncze osoby. Nie dziwi zatem fakt, iż rynek wyrobów hand made oferowanych za pośrednictwem Internetu rozwija się w szybkim tempie. Z tego względu w artykule przedstawiono i usystematyzowano podstawowe możliwości wykorzystywania handlu elektronicznego przez twórców wyrobów hand made."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 22 (2018)

Czaplewski, Maciej Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji