Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Rozwój gospodarczy w XXI wieku zmienia sposób postrzegania innowacji i współpracy przedsiębiorstw. Globalne sieci biznesowe tworzą bardzo konkurencyjne rynki charakteryzujące się innowacyjnością i zmiennością. Dalsze zmiany mogą być konsekwencją zaangażowania konsumentów w proces tworzenia produktu oraz rozwoju Internetu Rzeczy. Skupiając się na działaniach międzynarodowych sieci funkcjonujących w Polsce autor prezentuje wybrane aspekty zastosowania koncepcji prezentowanych w literaturze zarządzania innowacjami w ostatniej dekadzie oraz nowych trendów, które należy obserwować oraz badać."]

Number of results: 1

items per page
Management, Vol. 19 (2015)

Pomykalski, Andrzej Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2015
artykuł

This page uses 'cookies'. More information