Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type

Search for: [Abstract_pl = "Handel internetowy w Europie ma coraz większe znaczenie we wszystkich segmentach rynku, a w większości segmentów stanowi już od kilku do nawet kilkudziesięciu procent przypadający na cały handel. Według raportu stowarzyszenia E\-commerce Europe, już w 2010 roku zdystansował on rynek USA. Z roku na rok rośnie skłonność do zakupu produktów, które do niedawna nie były traktowane przez wielu konsumentów za \"internetowe\" jak np. produkty spożywcze."]

Number of results: 1

items per page
Management, vol. 23 (2019)

Jędrzejczak-Gas, Janina Barska, Anetta Siničakova, Marianna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2019
artykuł

This page uses 'cookies'. More information