Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = "The main objective of this article is to evaluate the significance of forming the intra\-municipal relations in relation to place marketing, based on the example of the Polish city of Poznan. Different conceptions of place marketing, and intra\-municipal relations are defined, their mutual correlation aimed towards increasing a city's value is explained, and intra\-municipal relations are illustrated. Poznan was chosen due to the preparatory cooperation which took place between the city, and its citizens."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 22 (2018)

Bartkowiak, Piotr Krzakiewicz, Marianna Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2018
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji