Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = "During the research, 541 randomly selected respondents from Azerbaijan and Poland were involved and the results showed that sales promotions have a positive effect on the consumer buying behavior and lead to an increase in purchases beyond the consumers` actual needs. This is particularly true during times of economic uncertainty when consumers are searching for discounted products to save money and minimize household spending."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 27 (2023)

Huseynzade, Sadi Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2023
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji