Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = "Additionally, perceived usefulness, Search Level and Perceived risk are factors that directly affect Attitude towards advertisement. Whereas, material condition and perceived usefulness are factors that affect Attitudes towards electronic words of mouth. This study also provides some implications for marketers through social networks to increase the confidence and effectiveness of marketing campaigns and programs through this channel."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 24 (2020)

Thao Nguyen Thi Phuong Anh Nguyen Van Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2020
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji