Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Abstract = "After analyzing thirteen research reports, the factors shaping B2B trust are presented due to their frequency of occurrence in the reports. Research has shown that among the many factors determining B2B trust, the greatest value in interactions between e\-commerce partners lies in the factors, i.e.\: \"common values\", \"communication\", \"experience and qualifications\"."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 24 (2020)

Gajda, Klaudia Stankiewicz, Janina - red. nacz. Preston, Peter- red. jęz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Skalik, Jan - red. Moczulska, Marta - red. Adamczyk, Janusz- red.

2020
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji