Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "W niniejszym opracowaniu autorka prezentuje wyniki własnych badań ankietowych dotyczących postaw młodych konsumentów \- zamieszkujących tereny przygraniczne Polski, Czech, Słowacji i Niemiec \- wobec innowacji na rynku produktów żywnościowych. Jak zauważono, innowacyjna żywność jest pozytywnie przyjmowana przez młodych konsumentów, choć należy zauważyć, że znaczna grupa konsumentów kieruje się przyzwyczajeniem, dotyczy to szczególnie polskich i czeskich konsumentów. Proces dyfuzji innowacji na rynku żywności wśród młodych konsumentów jest uzależniony od kraju pochodzenia nabywców, płci \(kobiety znacznie szybciej akceptują innowacje\) natomiast nie jest determinowany wysokimi dochodami."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, Vol. 18 (2014)

Barska, Anetta Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst. Adamczyk, Janusz- red. Skalik, Jan - red.

2014
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji