Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Autor
  • Współtwórca
  • Tytuł
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Jezyk
  • Prawa do dysponowania publikacją

Szukana fraza: [Streszczenie = "W dobie dynamicznie rozwijającej się konkurencji coraz większego znaczenia nabiera logistyczna obsługa klienta, która staje się ważnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku. Dlatego też zachodzi konieczność udoskonalania komponentów wpływających na jakość obsługi klientów. Podjęcie odpowiednich działań w tym zakresie, a co za tym idzie przygotowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii logistycznej obsługi klienta staje się ważne z punktu widzenia zarówno przetrwania, jak i rozwoju przedsiębiorstwa, a także osiągnięcia trwałej przewagi konkurencyjnej."]

Wyników: 1

obiektów na stronie
Management, vol. 21 (2017)

Kułyk, Piotr Michałowska, Mariola Kotylak, Sławomir Skalik, Jan - red. Adamczyk, Janusz- red. Moczulska, Marta - red. Preston, Peter- red. jęz. Stankiewicz, Janina - red. nacz. Zmyślony, Roman - red. statyst.

2017
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji